Thursday, December 18, 2008

2009! Hadir Bersama Cinta?

Tahun baru pastinya diraikan dengan azam dan semangat baru. Kalau boleh semuanya kena serba baru... Kalau perlu, pakwepun kena cari yang baru! Bagi Capri, paling bertuah untuk kamu ya! 2009 kononnya hadir bersama si dia...apa lagi! jom baca zodiakmu!





CAPRICORN (22 Dis-19 Jan)
HIDUP Energi dan impianmu sememangnya begitu besar. Hinggakan terlalu banyak solusi yang berjaya kamu lakukan sejak kebelakangan ini, biarpun tahun 2009 masih segar. Mungkin azam baru agaknya. Semangat kerjamu juga menyala-nyala sehingga ramai yang menyuarakan rasa kagum mereka.
CINTA Hati dan fikiranmu tidak pernah terlepas dari memikirkan tentang dia. Biar betapa sibukpun, kalian masih tetap ada ruang untuk bersama.

AQUARIUS (20Jan-18 Feb)
HIDUP Nampaknya seperti tahun lepas, kamu masih menghadapi masalah yang sama. Jangan sesekali melawan arus, biarkan saja kekusutan itu terlerai sendirinya mengikut putaran masa. CINTA Biarkan imaginasi dan fantasi romantis terus menghiasi kehidupan asmaramu ya!

PISCES (19 Feb-20 Mac)
HIDUP Kamu begitu bekerja keras. Malah, idea cemerlang kamu juga sangat diperlukan! Opss... tapi hati-hati ya pada mereka yang manbermulut manis tetapi hatinya bercabang-cabang!CINTA Semuanya mengalir bagaikan air yang tenang dan menyejukkan. Kehidupan personalmu begitu stabil dan telus. Teruskan usaha kalian ok!




ARIES (21 Mac- 20 April)
HIDUP Nasib warga Aries nampaknya agak baik tahun baru ini, namun usah terus membiarkan egomu bermaharajalela. Hampir setiap orang yang berada di sekelilingmu tidak selesa. Ingat, baik kamu nilai semula diri sebelum menyesal di kemudian hari.
CINTA Sukar meluahkan perasaanmu pada si dia? Kesempatan yang ada perlu direbut segera, bimbang nanti kamu tinggal menggigit jari nanti!

TAURUS (21 April- 20 Mei)
HIDUP
Aduh... entah mengapa sejak awal bulan kamu tidak henti-henti diburu masalah. Mood kamu juga bagaikan biskut chipsmore! Apa-apapun, sikap berhati-hati lebih bagus diamalkan agar tidak terus tersangkut di dalam kancah masalah lagi!
CINTA Hubungan kalian agak tegang. Al maklumlah, masalah bertimpa membuatkan emosimu turut bergelodak. Apa-apapun, berbincang lebih baik dari terus berperang mulut!

GEMINI (21 Mei-21 Jun)
HIDUP
Suasana kerjamu nampaknya statik sahaja kebelakangan ini. Kamu perlu berikhtiar agar dapat meyakinkan ketua dan teman-teman terhadap ideamu. Jangan terlalu percaya pada orang lain apabila ia berkaitan urusan kewangan.
CINTA Kebolehan kamu bergaul sememangnya sangat menentukan arah kehidupan cintamu. Rancang sesuatu yang kreatif untuk meleraikan salah faham si dia!

* Tahun baru semuanya kena barulah! *

CANCER (22 Jun-22 Julai)
HIDUP
Terlalu banyak peluang yang terpaksa dilepaskan. Usah salahkan diri sendiri. Mungkin ia satu ujian untuk menilai sejauh mana keupayaanmu. Teruskan berusaha, mana tahu ada peluang lebih hebat menunggumu di hadapan.
CINTA Hidup terasa baga di syurga. Biarpun jarang bertemu, kalian tetap mesra. Bagi kamu yang masih sendiri, ada pertemuan tidak terduga akan terjadi nanti! Waspada ya!

LEO (23 Julai-23 Ogos)
HIDUP
Usah was-was pada tindakan sendiri. Apa yang pasti kamu tahu risiko yang menantimu di depan. Teruskan rencanamu dan percayalah pada naluri hati. Tentu kamu akan lebih cemerlang nanti!
CINTA Perjalanan ikatan romantismu sangat indah kebelakangan ini. Kalian benar-benar bersatu hati dan sentiasa optimis terhadap ikatan yang dibina. Syabas... kalian memang pasangan serasi!

VIRGO (24 Ogos-23 Sept)
HIDUP
Usah terlalu berharap bantuan orang lain. Berdikarilah dan tunjukkan kreativiti serta keupayaan diri sendiri. Pasti kamu akan menikmati hasilnya dengan lebih puas.
CINTA Ada kejutan yang sangat indah nanti. Kamu yang masih single, keluarlah bersosial bersama teman-teman. Hidupmu takkan sendiri lagi!

LIBRA (24 Sept-21 Okt)
HIDUP
Kritikan ketuamu baru-baru ini ternyata membuatkan fikiranmu terbuka. Tetapi, sememangnya kamu sedar akan kewajaran teguran itu demi membina reputasi lebih baik di masa hadapan.
CINTA Usahamu untuk menciptakan suasana romantis seringkali menemui kegagalan. Terasa begitu sulit dan melelahkan! Biarkan hati dan fikiranmu dituntun rasa cinta yang bernyala , namun kamu masih gagal meluahkannya... Aduh!

SCORPIO (22 Okt-21 Nov)
HIDUP
Perdebatan kamu dengan si taurus mencetuskan kontroversi. Sikap seseorang yang meragui akan kebolehanmu tak perlu difikirkan sangat. Apa yang penting, kamu terus mempercayai akan kebolehan diri pasti kejayaan dalam genggamanmu jua.
CINTA Cinta semakin hampir denganmu nampaknya. Jangan dicari yang jauh, kerna si dia sebenarnya ada di depan mata!


SAGITARIUS (22 Nov-21 Dis)
HIDUP Kamu punya wawasan yang jelas. Namun, tuah nampaknya jarang bisa digarap olehmu. Apa saja masalah mendatang, kamu lebih gemar menyelesaikannya sendiri. Oh ya! Sekitar pertengahan bulan ini kamu akan diberi ujian mencabar!
CINTA Si dia berselingkuh! Lupakan...pasti ada yang lebih sesuai dan manis untukmu!

No comments:

Post a Comment