Friday, March 13, 2009

Jom Ke Sesi Ujibakat Mentor -3!

JIKA kamu punya suara dan bakat terpendam dalam bidang nyanyian, satu sesi ujibakat program realiti Mentor Musim ke – 3 kini akan bermula! Barisan Mentor yang menggalas tanggungjawab sebagai tenaga pengajar pada musim ini ialah Jaclyn Victor, Mas Idayu, Lah Ahmad, Adibah Nor, Ajai dan Awie.

Jika pemilihan para peserta tahun-tahun sebelumnya berdasarkan penilaian pihak juri dan pihak pengurusan, musim ini menampilkan kelainan apabila para Mentor akan turun padang menghadiri sesi uji bakat sekaligus memilih sendiri protege mereka. Mentor mempunyai hak 100% untuk memilih protege mereka berdasarkan kriteria dan kelayakan yang ditetapkan oleh mereka.

Antara kriteria Protégé yang layak memasuki gelanggang Mentor adalah:

1. Berusia antara 17-25 tahun
2. Memiliki bakat, vokal dan pakej lengkap serta mantap
3. Mampu menambat hati Mentor yang menjadi pilihan mereka,
4. Menyanyi secara solo
5. Tidak terikat dengan sebarang kontrak dan boleh memberikan sepenuh perhatian terhadap program Mentor.

Jadi, jika kamu berminat, jangan lupa menghadiri sesi ujibakat yang bakal diadakan dan jangan lupa untuk membawa bersama kad pengenalan, gambar berukuran pasport dan 4R serta minus one lagu-lagu yang bakal mereka persembahkan untuk penilaian Mentor pilihan mereka.

Jadi apa lagi, jika kamu ingin Jac dan Mas Idayu sebagai mentor kamu, jangan lepaskan peluang untuk menghadiri sesi ujibakat yang bakal dikendalikan mereka mengikut tarikh yang ditetapkan iaitu:

Jaclyn Victor
Hari/Tarikh: 14 Mac 2009 (Sabtu)
Waktu : 10.00 pagi hingga 5.00 petang
Tempat : Theatrette, Sri Pentas Bandar Utama

Mas Idayu
Hari/Tarikh: 15 Mac 2009 (Ahad)
Waktu : 10.00 pagi hingga 5.00 petang
Tempat : Theatrette, Sri Pentas Bandar Utama

No comments:

Post a Comment