Monday, April 13, 2009

Ceria Si Gadis Padini

ALANGKAH riang dan lincahnya si gadis Padini ini. Dengan celana pendek potongan selesa dipadankan tiub longgar daripada kain kapas memudahkan pergerakan terutama dalam cuaca yang terik sebegini. Sangkut beg selepang (sling) di bahu, ayuh ayunkan langkah dengan penuh semangat untuk bertemu teman tersayang.

Koleksi Padini terbaru ini sememangnya begitu sesuai untuk remaja di rantau ini. Potongan yang ringkas dan tidak sarat menggunakan fabrik jenis selesa dan nipis memudahkan ia digayakan oleh remaja untuk ke mana-mana saja.

Sebagai pilihan kepada gadis Asia, Padini juga memberi pilihan seluar panjang atau skirt dengan padanan kemeja serta baby t-shirt yang tidak menjolok mata. Tentu tampak manis biar pun masih ringkas.

Warna-warna semula jadi seperti hitam, putih, beige, krim dan biru pekat mendominasi himpunan sebagai menepati pilihan hati si gadis yang suka kepada kesederhanaan. Terdapat juga warna-warna ceria yang manis untuk digayakan seperti firus (turquois), jingga dan hijau.


Ini adalah antara koleksi Padini yang saya gemari! Biasalah jika pilihan hati saya lebih kepada yang ringkas dan selesa. Hmmm...selain memudahkan pergerakan dan tidak kekok untuk bergaya, menyarungkannya tidak membuatkan kita terlebih-lebih pula! So guys, what do you think?

Bukan saja ringkas tapi nampak rugged!


Inipun termasuk antara yang paling saya suka!

Serlahkan feminitimu...Hmm, I love!

Jika kamu gemarkan yang sporties! Inilah gaya yang kena!

Chic & Rugged, selera adakalanya harus juga berubah!

Pilih gaya ini untuk bersantai dan shopping di hari minggu!

No comments:

Post a Comment