Wednesday, June 17, 2009

Mtv Movie Awards Fairly Angels!

MALAM Mtv Movie Awards 2009 baru-baru ini menyaksikan bintang-bintang remaja yang in kini melangkah hebat di karpet merah. Ingin lihat betapa memukaunya mereka bergaya malam itu. Jom kita tengok dan jangan lupa tentukan ya siapa yang layak dianugerahkan Best dress Of The Night!






Ternyata aktres remaja, Kristen Stewart yang hebat lakonannya menerusi filem Twilight ini berjaya membuktikan penangan busana klasik Yigal Azrouel ala-ala rock 'n' roll bisa menyerlahkan high -fashion apabila digayakan dengan Converse High -tops dan lukisan mata yang dramatik. Wow koolnya...


Miley Cyrus juga sukses membuktikan dia bisa meraih yang terbaik di dunia. Dengan Moschino Cheap and Chic cowl-neck dress digandingkan pula aksesori Robert Lee Morris for Elizabeth James yang funky. Nyata dia memang trendy!


Menginjak dewasa, Ashley Tisdale nampak anggun apabila memilih dress kilat Elise Overland yang menyerlahkan susuk tubuh langsingnya itu. Tambah hebat apabila digabungkan dengan studded Balenciaga Belt.


Melangkah dengan peep-toe heels dan dress Emanuel Ungaro, Heroin siri Heroes yang jelita ini, Hayden Panettiere bijak berilustrasi dengan rona hitam yang sentiasa vouge!


Manisnya bintang High School Musical, Vanessa Hudgens ini dengan maxi dress jingga Max Azria diganding pula dengan beaded Jimmy Choos heel.

No comments:

Post a Comment