Thursday, May 14, 2009

Aura The Saturdays

MUNGKIN mereka bukanlah grup diva, dan mereka juga mungkin tidaklah segah Pussy Cat Doll (PSD) yang mampu mencipta fenomena, tetapi apa yang jelas kredibiliti dan pakej yang ada pada kumpulan The Saturdays sebenarnya mampu menggoncang dunia dengan liuk gemalai serta kekuatan vokal yang menjadi pendorong utama mereka melangkah ke dalam industri muzik.

Memperjuangkan irama pop, gadis seramai lima orang ini yakin akan kemampuan mereka menaikkan martabat muzik pop yang lebih rancak dan menggoncang sukma.

Mengakui hanya tujuan untuk berhibur, mereka tidak memandang terlalu serius tentang soal persaingan hari ini, lantaran bagi mereka kehadiran The Saturdays ke dalam dunia hiburan muzik semata-mata untuk memeriahkan industri selain ingin menyerlahkan bakat yang ada pada diri mereka.



Kenapa Saturdays?
Nama ini sesuai dengan jiwa kami yang gemarkan hari minggu. Inilah hari untuk semua remaja keluar bersukaria dan menikmati hidup mereka. Jadi sesuai dengan hari tersebut yang selalu dijadikan hari untuk mereka berhibur sepanjang malam, The Saturdays juga ingin dikenali sebagai penghibur yang sentiasa bertenaga dan mampu memberi inspirasi luar biasa kepada peminat-peminat.

Kami harap peminat-peminat di Malaysia dapat menerima kehadiran kami dan menyokong perjuangan kami untuk terus mengharumkan irama pop yang lebih rancak dan bertenaga, sesuai dengan jiwa remaja hari ini yang lebih menggemari irama bertenaga.

No comments:

Post a Comment