Thursday, May 14, 2009

Serlahkan Dirimu

INGIN wajah jelita? Tidak perlu berhabisan lantaran kamu bisa tampil menawan hanya dengan belanja kecil. Esse senaraikan produk-produk terhangat di pasaran yang bisa kamu rebut dan nikmati 'kuasanya' ...








Rouge Unlimited Red Collection ( RM68)
TERBARU dari koleksi Shu uemura, Rouge Unlimited Red Collection berinspirasikan merah. Simbol keghairahan, keberanian dan kejelitaan wanita asia tradisional. Hanya dengan sapuan nipis pasti menyerlahkan pesona bibirmu.




Dior Addict Plastic Gloss In 854 (RM72)
GORGEOUS! Terbaru dari Dior Addict, Biarkan bibirmu berbicara. Warna yang menggoda pasti menyerlahkan ulas bibirmu yang sebenar!



Nivea Visage Refreshing Water Cleansing Gel (RM21.50)
Nivea Visage Refreshing Water Cleansing Gel dengan innovative HydroBalance-System sesuai untuk kulit normal dan kombinasi. Ia mencuci dengan begitu lembut tanpa mengeringkan kulit. Gunakan setiap hari untuk kesan yang lebih optimum.



Defining Eye Lift (RM140)
Rekaannya adalah ekspresi wanita Asia. Defining Eye Lift dari Clarins dicipta khas untuk kontur kulit wanita asia. Ia begitu berkesan dengan efektif untuk merawat kulit daripada kering. Cubalah, tentu kulit kamu akan lebih cerah berseri selepas ini!






Benefit Color Plump In Love Ya (RM95)
PADAN bagi menyerlahkan penampilan seksi pada bibirmu! Dengan kilauan 3D membuatkan ia lebih menawan dan natural.

No comments:

Post a Comment